نوشته شده توسط : محسن

حفظ رابطه جنسي عالي با همسر طي ساليان دراز

سلامت نیوز:به گزارش سلامت نیوز مهدی آریافر در پایگاه اینترنتی درس زندگی نوشت :چرا رابطه جنسی میان زوج ها با گذشت زمان، به امری تکراری و خسته کننده تبدیل می شود؟

رابطه جنسی

من همواره به شرکت کنندگان در کارگاههای آموزشی می گویم: داشتن رابطه جنسی عالی، یعنی رابطه ای که هیچگاه تکراری و خسته کننده نشده و طرفین از انجام آن لذت کافی را ببرند، همانند هرچیز دیگری نیازمند داشتن اطلاعات جدید و فراگیری مهارت های مربوط به اتاق خواب و مهارت های مربوط به عشق ورزی است. متأسفانه اغلب مردان درباره اینکه چطور رابطه جنسی عالی داشته باشند، چیزی نیاموخته اند و فقط هنگامی که احساس خطر کرده و زندگی خود را در آستانه نابودی می بینند، به یکباره انتظار دارند تا هر طوری شده در زمینه رابطه جنسی ، فرد ماهری شوند.

مردان باید بدانند هنر انعطاف پذیری در برابر ارگاسم زن و مدت طولانی آن نسبت به مرد، داستانی کاملاً متفاوت است. بسیاری از مردان به اشتباه تصور می کنند که می دانند که چه چیزی باعث لذت و خشنودی زنان می شود، در حالیکه آنان زن نیستند و چون تلاش چندانی برای شناخت خصوصیات جنسی زنان نکرده اند، در این مورد به بیراهه می روند.

همین دو هفته پیش بود که به شرکت کنندگان در ورک شاپ آموزشی عرض می کردم، برای اینکه یک رابطه جنسی عالی را تجربه کنند، نیازمند این هستند که بدن زن را بشناسند و هم چنین بدانند که به چه چیزهایی در وجود همسر خود می بایست توجه بیشتری داشته باشند.

برای یک مرد پی بردن به این که چه چیزهایی خشنودی و رضایت همسرش را در رختخواب فراهم می کند، مشکل است. غالباً مردان فکر می کنند که واقعاً زنان و بدن آنان را می شناسند. یکی از شرکت کنندگان در آن سمینار می گفت: من قبل از شرکت در این ورک شاپ تصور می کردم آنچه که مرا در یک رابطه جنسی راضی می کند، همسرم را نیز خشنود می سازد. “

به ایشان عرض کردم: متأسفانه مردان به اشتباه چنین تصوری را دارند، زمانی که یک زن ارضاء نمی شود، مرد بجای اینکه فکر کند که مشکلی در روش خودش است این تصور را دارد که مشکل از جانب خود زن است. برخی از مردان نیازهایی را که از لحاظ عاطفی در اتاق خواب برای یک زن پدید می آید و متفاوت با نیازهای آنان می باشد را نمی شناسند.

مردان برای داشتن یک رابطه جنسی کامل و عالی ، در ابتدا نیازمند این هستند که خودشان را در ارضاء نیازهای جنسی همسرشان موفق احساس کنند. این نیازها اشاره به مهارت های جدیدی دارند که نه تنها در اتاق خواب ، بلکه لزوم وجود آن در کل رابطه احساس می شود. زنان برای تکمیل رابطه جنسی، ابتدا نیاز به حمایت عاطفی در ارتباط با همسرشان دارند، اما برای مردان نیز داشتن درک صحیحی از نیازهای متفاوت جنسی همسرشان مهم است.

رابطه جنسی برای زن فرصتی، برای سهیم شدن در عشق است؛ شیوه ای که در آن همسرش را هم تغذیه می کند. رابطه جنسی، مظاهر زیبایی زن نسبت به مرد را به منصه ظهور می رساند و فرصتی را در جهت دریافت عمیق ترین رشته های عشق همسران، ایجاد می نماید.

رابطه جنسی بدون عشق دچار روزمرگی شده و برای زوجین کاری کسل کننده خواهد بود. رابطه جنسی عالی زمانی ایجاد می شود که عشق، بخشی از آن باشد و همین عشق است که باعث دوام و بقای آن می شود. یک زن برای داشتن رابطه جنسی کامل، در ابتدا نیازمند حمایت عاطفی است؛ البته برای مرد هم داشتن درک درستی از نیازهای متفاوت جنسی در رابطه با همسرش اهمیت زیادی دارد.

قطعاً از طریق کمک به بهبود مهارتهای مربوط به اتاق خواب و مهارت های مربوط به عشق ورزی ، زوجین می توانند بعد از گذشت سالها، بجای از دست دادن شور و اشتیاق زندگی ، یک عشق عالی و کامل را تجربه کنند.

قطعاً وقتی زن و شوهر با روشهای متنوع و جذاب که ناشی از شناخت روحیات یکدیگر است اقدام به برقراری رابطه جنسی عالی می کنند، دیگر هیچ خلاء و شکافی در روابط جنسی شان وجود نخواهد داشت و امکان بروز بی وفایی و خیانت در روابط آنها نیز به صفر خواهد رسید.
منبع:پایگاه اینترنتی درس زندگی

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

علت کم شدن مشتري هاي بزرگ طلا

به گزارش ایسنا، تحلیلگران شرکت مکواری در یادداشت تحقیقاتی نوشتند که بانکهای مرکزی جهان در نیمه اول سال جاری میلادی ۱۶۶ تن طلا خرید و ۲۲ تن طلا فروختند که میزان خرید خالص آنها را به ۱۴۴ تن رساند.

قیمت طلا

این رقم در مقایسه با میزان خریدی که بانکهای مرکزی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ انجام دادند، تغییر چندانی نداشته است اما کمتر از ۱۷۹ تن طلایی بود که در سال ۲۰۱۵ خریداری کردند.

به گفته ماتیو ترنر، تحلیلگر ارشد مکواری، همچنان علاقه ای به فروش وجود ندارد اما بجز چین و روسیه، میزان خرید بانکهای مرکزی کمتر شده است.

در این بین خرید طلای ونزوئلا هشداردهنده است. این کشور در بحبوحه بحران اقتصادی و بدهی، برای تهیه نقدینگی به فروش ذخایر طلایش اقدام کرده و میزان ذخایرش را به رکورد پایینی رسانده است.

ذخایر ونزوئلا در نیمه اول سال ۲۰۱۶ به میزان ۷۹ تن و در سال ۲۰۱۵ به میزان ۵۹ تن کاهش یافت و این کاهش باعث شد مجموع خرید بانکهای مرکزی به میزان قابل توجهی کمتر شود.

به گفته تحلیلگران، بانکهای مرکزی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ در بازار طلا همچنان خریدار ماندند با اینهمه کاهش ذخایر طلای ونزوئلا عامل منفی تاثیرگذار بر آمار کلی بود.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۴ درصد رشد کرده و رشد بیشتر این فلز ارزشمند، بانکهای مرکزی بیشتری را به خرید ترغیب می کند.

طبق جدیدترین آمار صندوق بین المللی پول، چین در ماه ژوییه ذخایر طلایش را به میزان ۵.۳ تن افزایش داد و به ۱۸۲۸.۶ تن رساند در حالیکه ماه پیش از آن، ذخایر این کشور با ۱۴.۹ تن افزایش، به ۱۸۲۳.۳ تن بالغ شده بود. قزاقستان ذخایرش را در ماه ژوییه ۳.۳ تن افزایش داد و به ۲۴۱.۵ تن رساند در حالیکه ذخایر روسیه در همین مدت با ۷.۳ تن افزایش، به ۱۵۰۶.۱ تن رسید. اما ذخایر ترکیه ۱۴.۱ تن کاهش یافت و ۴۶۰.۳ تن بود.

بر اساس گزارش بیزنس استاندارد، بانکهای مرکزی برای متنوع کردن ذخایرشان طلا خریداری می کنند و به همین دلیل بانکهای مرکزی ذخایر طلای بالایی دارند. سرمایه گذاران برای ارزیابی وضعیت بازار، همواره خرید و فروش بانکهای مرکزی را رصد می کنند.

قیمت سکه



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

کيروش و دست پر در خط حمله تيم ملي

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایران بعد از خداحافظی علی دایی با بحران کمبود مهاجم نوک با کلاس بین المللی مواجه شد. همین مسئله از دلایل مهم عدم موفقیت علی دایی در کسوت سرمربی تیم ملی برای راهیابی به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود. محمدرضا خلعتبری و غلام رضا رضایی مشخصات تخصصی پست 9 را نداشتند و کریم انصاری فرد هنوز جوان و بی تجربه تر از آن بود که در مصاف با مدافعین تراز اول دنیا زهردار نشان دهد. همین مشکل در بدو شروع کار کی روش همچنان ادامه داشت و مرد پرتغالی مایوس از داشته های داخلی، در به در به دنبال گلزنی ششدانگ با اصلیت ایرانی در لیگ های حرفه ای اروپا بود تا اینکه رضا قوچان نژاد را در لیگ هلند پیدا کرد. و بدون تعارف باید از قوچان نژاد به عنوان فرشته نجات کی روش و تیم ملی ایران نام ببریم و هم او بود که با گل های طلایی خود خصوصا در دوحه و پوسان موجبات صعود ایران را به برزیل فراهم کرد.

ورزش 3

هر چند جوانی 19 ساله به نام سردار آزمون کم کم با درخشش در روبین کازان نوید یک مهاجم ششدانگ را برای آینده تیم ملی می داد ولی در سیستم 4-2-3-1 و تک مهاجم کی روش برای سفر به برزیل و با توجه به اجبار بازی های تدافعی با تیم هایی چون آرژانتین، کی روش نیازی نمی دید که بیش از دو مهاجم در لیست 23 نفره خود بگذارد و طبیعتا قوچان نژاد و انصاری فرد به آزمون جوان ترجیح داده شدند.

اما برای جام ملت های آسیا، کی روش سهمیه مهاجمان را به 3 نفر افزایش داد. قوچان نژاد، انصاری فرد و سردار آزمون  مسافر استرالیا شدند و در حالی که همه انتظار داشتند قوچان نژاد همچنان انتخاب اول کی روش برای نوک حمله ایران باشد، خیلی زود سردار آزمون با تکنیک ناب خود همزمان با بیست سالگی اش خود را به عنوان مهاجم اول به تیم ملی و کی روش تحمیل کرد. همزمان با شکوفایی آزمون در تیم ملی، دوره افول کریم انصاری فرد شروع می شود. آقای گل لیگ برتر که برای پیشرفت و کسب تجربه به اسپانیا مهاجرت کرده بود بعد از فصلی اسفناک بدنبال شرایط و باشگاهی می گشت که توانایی های خودش را ثابت کند. افت انصاری فرد و عدم دعوت او به تیم ملی در شروع مرحله اول مقدماتی جام جهانی روسیه از سهمیه 3 نفری مهاجمان کم نکرد چون کم کم همه با قابلیت های تهاجمی پدیده ای برآمده از لیگ داخلی آشنا می شوند: مهدی طارمی.

امروز کی روش به قول خودش منوی بازی در تیم ملی دارد. خصوصا که بعد از یک فصل خوب در پانیونیوس و لیگ یونان، کریم انصاری فرد نشان داده با سختکوشی و ممارست توانسته بعدی بین المللی به نوع بازیش بدهد. با تمام این احوال در طول دو سال گذشته کمتر فرصت شده قوچان نژاد، آزمون، طارمی و انصاری فرد به طور همزمان در اردوی تیم ملی کنار هم قرار بگیرند چرا که به تناوب مصدومیت(قوچان نژاد) یا افت(انصاری فرد) یکی از "چهار نفر" را از جمع بدور نگه داشته است. مشکلی که در آستانه اولین بازی مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی روسیه دیگر شاهد آن نیستیم. آزمون در روستوف غوغا بپا می کند، طارمی در آمادگی بسر می برد، قوچان نژاد بعد از گذراندن مصدومیت به لیگ هلند بازگشته و انصاری فرد مترصد است آموخته های خود را در تیم ملی به رخ بکشد. چهار مهاجمی که به نظر می رسد اینبار همگی در لیست نهایی حضور داشته باشند و همین، جا را برای نامزدهای خط میانی تیم ملی ایران تنگ تر خواهد کرد.

ورزش3



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اقدام نيروي انتظامي در ثبت سند خودرو

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در ادامه با تاکید بر اینکه از ناحیه دولت به دستگاه قضایی هیچ موردی در موضوع فیش‌های حقوقی ارجاع نشده است، گفت:‌ فرصت کافی بوده و نامه هم نوشته شده، اگر کسانی احساس می‌کردند پولی به ناحق گرفته اند برگردانند فردا اگر دستگاه قضایی وارد شود افراد را احضار کرده و از آن‌ها می خواهد این دریافتی ها را برگردانند و اگر مجازات شدند گله ای نشود. به اندازه کافی فرصت داده شد که خود افراد دریافتی را برگردانند که اگر این کار را بکنند در اقدامات قضایی بعد آن تاثیر دارد.

قیمت خودرو

معاون اول قوه قضاییه در بخش دیگر از این نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اختلافات نیروی انتظامی و سازمان ثبت مبنی بر ثبت سند خودرو گفت:‌ هنگامی که اختلاف در برداشت از قانون باشد دو راه وجود دارد که یکی این است که از قانونگذار تفسیر بخواهند؛ بعضی از معاملات الزام به ثبت دارد، برخی هم الزام به ثبت ندارد. آن مواردی که قابل ثبت باشد اگر ثبت نشود اختلاف به وجود می آورد. اختلافی بین نیروی انتظامی و سازمان ثبت وجود دارد؛ آن کاری که نیروی انتظامی انجام می‌دهد یک عمل مقدماتی است نه حقوقی . اگر در دفاتر افراد اسناد لازم به ثبت را ثبت نکنند به مشکل بر می خورد؛  چرا که ثبت نیروی انتظامی کافی نیست. 

وی در رابطه با سئوال خبرنگاری دیگر مبنی بر اینکه اخیرا یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با عامل نفوذی در تیم مذاکرات هسته‌ای که فرد جاسوس بوده و دو تابعیتی هم بوده اظهاراتی داشته، آخرین وضعیت این پرونده چیست؟ پاسخ داد: اصل دستگیری درست است . اتهاماتی که شما مطرح کردید اینکه اثبات شود یا نشود مورد دیگری است، ولی اصل تحت تعقیب قرار دادن و با قرار وثیقه آزاد شدن این فرد صحیح است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر آخرین وضعیت پرونده موسوم به شیخ استخاره پاسخ داد: پرونده در دادسرای ویژه روحانیت است، اما در این مورد گفته اند حکم فرد اجرا نشده و در زندان است؛ از جزئیات خبر ندارم.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگر مبنی بر اینکه سازمان تعزیرات حکومتی از کشف قاچاق مقادیر زیادی یخچال ساید بای ساید در بهمن سال گذشته خبر داده بود آخرین وضعیت این پرونده چه است؟ پاسخ داد: حکم صادره جزای نقدی معادل ارزش کالا است، این حکم نمی دانم قطعی شده است یا نه، ولی دادگاه بدوی حکم داده که علاوه بر ضبط کالا در حدود 29 میلیارد تومان جزای نقدی این پرونده بوده است.

محسنی اژه‌ای  در  رابطه با سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه دادستان تهران چه پیشنهادی در رابطه با برگزاری کنسرت‌ها داده است؟و اینکه قرار است این امر به تمام استان ها تعمیم داده شود یا فقط به استان تهران، پاسخ داد: ما مطلقا با هنر و استفاده از هنرمند مخالف نیستیم و آن را تشویق می‌کنیم . زبان هنر زبانی موثر است. صدور مجوز این کنسرت ها توسط وزارت ارشاد است که در صدور این مجوز نه نیروی انتظامی و نه قوه قضاییه دخالت نمی کنند. صدور مجوز به خودی خود مانع از ارتکاب جرایم بعدی نیست. آیا این کنسرت‌ها در هر زمانی که بوده و در هر جا بوده جلوگیری شده؟ خیر. در دو زمان مدعی العموم و نیروی انتظامی باید ورود پیدا کنند یکی از آن زمانی است که در زمان اجرا یا پس از اجرا اقدامات خلاف قانون صورت گیرد. در مورد دیگر دو حالت به وجود می آید، مجوزی گرفته و می خواهد کنسرت اجرا کند و هیچ گزارشی مبنی بر خلاف قانون بودن به دادستانی و نیروی انتظامی نمی رسد. آنگاه اگر چنانچه از مراجع رسمی گزارشاتی مستند که در اینجا کنسرت برگزار شود اقدامات امنیتی و خلاف عفت عمومی ایجاد می‌شود، اینجا وظیفه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است ورود پیدا کند.

وی افزود: اگر یکی از مسئولان خود عهده دار شود و متعهد شود که در این کنسرت هیچ تخلفی ایجاد نمی‌شود، نه دادستانی و نه نیروی انتظامی ورود پیدا نمی‌کنند. اخیرا نیز در این رابطه از روزنامه آفتاب یزد تیتری دیدم که خلاف واقع و همچنین دروغ و تشویش اذهان بود.

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آخرین وضعیت پرونده شرکت دارویی وابسته به هلال احمر و پرونده فرد دستگیر شده در این زمینه گفت‌: با قرار وثیقه سنگین تحت نظر و بازداشت است و پرونده اش در حال رسیدگی است.

محسنی اژه‌ای در رابطه با سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان در رابطه با فایل صوتی که اخیرا منتشر شده چیست؟ گفت:‌ امام بزرگوار ما آنچنان مقید به موازین بود که همه دوست و دشمنان می دانستند که کوچکترین تخلفی از موازین شرعی نمی کردند و آنچه انجام دادند واقعا صحیح بوده. در رابطه با فایل صوتی مراجع مربوطه در حال بررسی هستند. سال 65 بود از جمله قتل هایی که گروه مهدی هاشمی انجام داد یک پدر و پسر بود. آن زمان پرونده قضایی اش را من انجام می دادم وقتی اعتراف کردند و محل جنازه ها را گفتند به آنجا رفتیم که فیلم برداری هم شد و همین آقایی که در همین فایل صوتی صحبت کرده معترض بود که چرا به مردم این موضوع را اطلاع دادید. در آن زمان قرار بر کشتن پدر بود که هنگامی به مهدی هاشمی می‌گویند پسر هم هست می‌گوید، پسر را هم بکشید.

قیمت ماشین



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب آب به همراه تعبیر آن

ا

آب
و مال و نعمت حاصل شود، جون آب روشن و صافي بود. اما اگر تيره بود، آن چه بدو رسد با رنج و سختي و بيم و ترس بود.ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه آب گرم همي ريختند، چنانكه او را خبر نباشد، دليل كند كه بيمار شود يا غمي سخت بدو رسد و اگر بيند كه در آب بيفتاد، دليل كند كه در رنج و غم گرفتار شود و اگر بيند كه آب به جام برداشت، دليل كند كه بر مال و زندگي فريفته شود و اگر بيند كه در كاسه آبگينه به زن خويش آب داد، و كاسه آبگينه را نسبت به جوهر زنان كرده اند و آب كه در كاسه آبگينه باشد فرزند و طفل بود ك در شكم مادر باشد.اگر بيند كاسه بشكست و آب بريخت، دليل كند كه جفت او بميرد و فرزندش بماند، اگر ديد كه آب بريخت و كاسه تهي ماند، دليل كند كه فرزندش بميرد و زن او بماند، اگر بيند كه بي بها آب به مردم همي داد، دليل كند كه در دنيا و آخرت خير او به مردم برسد و جايگاه خراب آبادان كند. اگر بيند كه در خانه كه اندر آن آب ريخته بود داخل شد، دليل كند كه غمگين و متفكر گردد. اگر بيند كه آب صافي در پياله، مانند سگي خورد دليل كند كه زندگاني به عيش و عشرت گذراند، اما كاري كند كه بلا و فتنه بدو رسد، كه مال جمع را اندك اندك به مردمان بخشد و به خيرات خرج كند.جابر مغربي گويد: آب ها كه به وقت زياد شود، دليل كند كه در آن سال فراخي و نعمت بود و اگر آبهاي بسيار ديد كه به زمين خورد، دليل كند كه مردمان عامه آن سال راسلامت و عافيت بود. و اگر بيند كه آبها از سر مردمان فرود مي آيد ، دليل كند كه در آن سال نعمت و فراخي بود در آن ديار و اگر بيند در خانه وي آب تيره ايستاده باشد، تاويلش به خلاف اين است.حضرت دانيال گويد: آب دادن باغ و كشت، از جوي ها و رودها، دليل كند بر مال و رستگاري از غم و اندوه و آب دادن مردمان را،دليل كد بر دين و ديانت و كردارهاي نيك و پسنديده و اگر بيند كه به آب اندر همي رفت و اندر آن وقت، تن او قوي بود، خاصه كاري اندر آنكار ظاهر گردد و اگر بيند كه در آب صافي رفت و تن او پوشيده بود، دليل بر قوت دين بود وتوكل كردن بر ايزد تعالي و استقامت كار وي و اگز آب پاك بر وي ريخت، دليل كند كه از آن كس خير و منفعت بدو رسد و اگر آب تيره بر وي ريخت، تاويلش به خلاف آن بود.حضرت امام جعفر صادق فرمايد: به آب فرو رفتن در خواب را، معبران بر پنج وجه تعبير كنند. اول: يقين، دوم: قوت سوم: كار دشوار، چهارم: نديمي، پنجم: عمل از جهت رئيس شهر. بدان كه تعبير باران درحرف (بي) بيان كنيم و تعبير آب چشمه و آب جوي به حرف (جيم) و آب دريا را به حرف (دال) و آب رود به حرف (را) و آب كاريز به حرف (كاف) و هم بر اين قياس، خوابهاي ديگر را به ترتيب هر چيزي به موضعش باز نمائيم.

از نظر شخصيت بزرگ است اما از نظر مادي ضعيف و ناتوان و احتمالا او مي تواند براي شما و شما براي او موثر باشيد. به هر حال آب بلندي قدر و مرتبه است و ستونهاي آن قدرت که هر چه ستونها استوارتر باشند گوياي قدرت بيشتر شما هستند.

ا



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

غذاهای مناسب و ممنوع برای افراد مبتلا به آکنه

سلامت نیوز: برای بهبود آکنه ماست، میوه ها و سبزیجات مناسب ولی غذاهای آماده، فست فودها، شیر و شکلات نامناسب هستند....

آکنه


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تبیان، آکنه نوعی جوش است که در سنین جوانی شیوع بیشتری دارد و اغلب جوانان بین 15 تا 25 سال آن را تجربه می کنند. عوامل متعددی بر ایجاد آکنه موثر است که رژیم غذایی یکی از آن ها است. محققان دریافتند که مصرف برخی مواد غذایی باعث بیشتر شدن آکنه و مصرف برخی مواد، باعث از بین رفتن و کاهش آن می شوند. وقتی از رژیم ناسالم آمریکایی (نان سفید و غلات فرآوری شده، غذاهای آماده و فست فودها و ...) به رژیم سالم تر مدیترانه ای که شامل غلات کامل، گوشت لخم، میوه ها و سبزیجات باشد، تغییر رویه دهید وضعیت بهتر خواهد شد.

چه چیزهایی را نباید خورد؟

در اینجا مواد غذایی که آکنه را بدتر می کنند آورده شده است. از این مواد به مدت یک هفته اجتناب کنید و اثر آن را بر روی پوست خود ببینید.

شیر گاو:
شیر گاو باعث افزایش قند خون می شود و می تواند التهاب ایجاد کند، همچنین سطح انسولین را بالا می برد که تولید چربی پوست را افزایش می دهد. شیر گاو همچنین حاوی هورمون رشد است که تولید سلول های پوستی را تشدید می نماید. در مطالعه ای که در سال 2005 صورت گرفت مشخص شد نوجوانانی که شیر گاو بیشتری مصرف می کردند با آکنه های شدیدتری به نسبت آن هایی که شیر نمی خوردند یا کم می خوردند مواجه شدند. (به این گروه از افراد توصیه می شود برای تأمین کلسیم مورد نیاز بدن خود ماست را جایگزین شیر نمایند.)

شکر:
مصرف زیاد مواد غذایی شیرین مانند انواع نوشیدنی های شیرین شده، کیک، کلوچه، بیسکوییت، شیرینی، شکلات و ... ممکن است باعث آکنه شود. سعی کنید حداقل برای مدتی کوتاه آن را محدود کنید تا نتیجه اثربخش آن را بر روی پوستتان مشاهده نمایید.

مواد غذایی با نمایه گلایسمی بالا:
مواد غذایی با نمایه گلایسمی بالا باعث افزایش سریع قند خون و درنتیجه انسولین می شوند. که نتیجه اش افزایش نوسانات هورمونی و التهاب است. که همگی بر آکنه موثر هستند. نان سفید، برنج سفید، چیپس سیب زمینی، کیک، کلوچه و ... نمایه گلایسمی بالا دارند و بهتر است حذف شوند یا کمتر استفاده شوند. در عوض سبزیجات، غلات کامل، سیب زمینی شیرین، بیشتر میوه ها، حبوبات پخته و ... نمایه گلایسمی پایینی دارند و مناسب تر می باشند.

هله هوله ها و فست فودها:
غذاهای آماده مصرف، غذاهای فست فود، سرخ کردنی ها یا هله هوله ها مانند پفک، کراکر، چیپس و ... به علت تشدید عوامل التهابی، بدن را بیشتر در معرض تولید آکنه قرار می دهند.

شکلات:
رژیم غذایی بیشتر افراد سرشار از مقادیر فراوانی امگا 6 است، که التهاب زا می باشد. اما امگا 3 این گونه نیست و برای پوست مناسب می باشد. سعی کنید مقادیر بیشتری از روغن امگا 3 را از طریق ماهی، گردو، بذر کتان و ... به دست آورید

در مطالعه ای که به منظور تعیین اثر شکلات بر آکنه صورت گرفت؛ به مدت 4 روز خون 7 نفر قبل و بعد از مصرف 50 گرم شکلات جمع آوری شد. و سپس مورد آزمایش قرار گرفت. این آزمایش نشان داد که سلول های خونی بعد از مصرف شکلات مقدار بیشتری از اینتزلوکین -1B تولید می کنند، که یکی از مارکرهای التهابی است و باعث آکنه می شود. از طرفی این حقیقت وجود دارد که شکلات تلخ یک آنتی اکسیدان است. برای تعیین اثر شکلات بر پوستتان یک هفته مصرف شکلات را قطع کنید و اثر آن را بر روی پوست خود ببینید.


چه چیزهایی را باید خورد؟

ماهی یا بذر کتان:
رژیم غذایی بیشتر افراد سرشار از مقادیر فراوانی امگا 6 است، که التهاب زا می باشد. اما امگا 3 این گونه نیست و برای پوست مناسب می باشد. سعی کنید مقادیر بیشتری از روغن امگا 3 را از طریق ماهی، گردو، بذر کتان و ... به دست آورید.

چای سبز:
مطالعه ای در کره جنوبی نشان داد که چای سبز دارای آنتی اکسیدان فراوانی است و باعث کاهش اندازه سلول های ایجادکننده جوش می شود. مصرف مداوم چای سبز به مدت 8 هفته موثر است. قرار دادن چای سبز کیسه ای سرد به مدت 10-15 دقیقه بر روی محل جوش هم بسیار مفید می باشد.

آبمیوه ها:
میوه ها و سبزیجات به طور طبیعی باعث برطرف شدن آکنه می شوند. بسیاری از آن ها دارای بتاکاروتن هستند که به طور طبیعی چربی پوست را کاهش می دهند. میوه ها و سبزیجات به طور طبیعی ضدالتهاب هستند. سبزیجات برگ سبز تیره مانند اسفناج و بروکلی باعث می شوند سموم از بدن دفع شوند و انواع توت ها با رنگ های تیره مثل شاتوت دارای فیتونوترینت هستند و برای پوست بسیار مناسب می باشند.

پروبیوتیک ها:
پروبیوتیک ها باکتری های مفیدی هستند که التهاب و استرس اکسیداتیو در دستگاه گوارش را کاهش می دهند و از بروز آکنه پیشگیری می نمایند. ماست، کفیر، پنیر و ... و نیز غذاهای تخمیری سرشار از پروبیوتیک ها هستند.
منبع:تبیان

آکنه



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تصاویر جدید و زیبا از الناز شاکردوست عزیز

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

تصاویر جدید و دیدنی الناز شاکردوست ۹۵

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

تصاویر جدید و دیدنی الناز شاکردوست ۹۵



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس های جدید و جالب ازز خانم بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

مجموعه تصاویر اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

مجموعه تصاویر اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

داستان کوتاه و جالب  واي از دست خانم ها

روزی خانمی در حال بازی گلف بود که توپش تو جنگل افتاد. او دنبال توپ رفت و دید که یک قورباغه در تله گیر کرده است.قورباغه به او گفت : اگر مرا از این تله آزاد کنی سه آرزوی تو را برآورده می کنم .زن قورباغه را آزاد کرد و قورباغه گفت : "متشکرم" ولی من یادم رفت بگویم شرایطی برای آرزوهایت هست؛ هر آرزویی داشته باشی شوهرت 10 برابر آن را میگیرد.
زن گفت :....

داستان

اشکال ندارد !زن برای اولین آرزویش میخواست که زیباترین زن دنیا شود !قورباغه اخطار داد که شما متوجه هستید با این آرزو شوهر شما نیز جذابترین مرد دنیا می شود و تمام زنان به او جذب خواهند شد ؟زن جواب داد : اشکالی ندارد من زیباترین زن جهان خواهم شد و او فقط به من نگاه میکند !بنابراین اجی مجی ....... و او زیباترین زن جهان شد !برای آرزوی دوم خود، زن میخواست که ثروتمندترین زن جهان باشد !قورباغه گفت : این طوری شوهرت ثروتمندترین مرد جهان خواهد شد و او 10 برابر از تو ثروتمندتر می شود.زن گفت اشکالی ندارد ! چون هرچه من دارم مال اوست و هرچه او دارد مال من است ...بنابراین اجی مجی ....... و او ثروتمندترین زن جهان شد !سپس قورباغه از آرزوی سوم زن سوال کرد و او جواب داد :من دوست دارم که یک سکته قلبی خفیف بگیرم و شوهرم...!!!

داستان



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعدادی جوک و پیام باحال و خنده دار

جک

میدونی چرا کیمیا بعد ۲۳ سال پیر نشد؟؟
.
.
.
.
.
چون حجابشو رعایت کرد
پس خواهرم حجابتو رعایت کن :d

مجموعه ای از جوک های خنده دار

تاحالا دقت کردین

این پسرایی که تو مهمونیا دارن کباب باد میزنن،
وقتی ازشــون تشکر میکنی…
.
.
.
.
.
جوگیر میشن، تندتر باد میزنن؟

مجموعه ای از جوک های خنده دار

تاحالادقت کردين؟
آقاهه يه اشتباه ميکنه. …
خانمه سرش داد ميزنه….
آقاهه معذرت خواهي ميکنه…

.

.

.

خانمه يه اشتباهي ميکنه….
آقاهه سرش داد ميزنه. .
بعد خانمه ميزنه زير گريه. ..
بازم آقاهه معذرت خواهي ميکنه. …!

آقــايون خداقوت

مجموعه ای از جوک های خنده دار

به یارو میگن وسیله تنظیم هوا اتاق چیه؟
میگه:بابام
میگن بابــــــــــــات؟
میگه: آره تابستونا کولر خاموش میکنه زمستونا شوفاژ

مجموعه ای از جوک های خنده دار

دکتره از يارو میپرســه کسی در خانواده شما از بیماری روانی رنج میبره؟
.
میگه نه خدا رو شکر همه لذت میبرن

مجموعه ای از جوک های خنده دار

بچه بودیم میــدیدیم بزرگترا عروسی می‌کنن!
بزرگ شدیم میبینیم کوچکترا عروسی میکنن!
خدایا تعارف نکن اگه مارو واسه تماشا آفریدی خب بگو فدات شم

جوک



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()