زندگی نامه و عکس های جذاب و زیبای الناز شاکردوست
نوشته شده توسط : محسن

زندگی نامه و عکس های جذاب و زیبای الناز شاکردوست

الناز شاکردوست فرزند دوم خانواده است. یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه‌دار است. الناز در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. وی از دوران کودکی عاشق بازی‌کردن و نواختن پیانو بوده، به‌طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند، با اینکه در خانواده او هیچ پیش زمینه هنری وجود ندارد، ولی او علاقه فراوانی به موسیقی دارد. در خانواده شاکر دوست دموکراسی به صورت کامل اجرا می شود و هیچ‌کس در کار هنر مانع او نشد و وی تمامی کارها را با مشورت با خانواده خود انجام داد. الناز با معدل 19.23 در رشته ریاضی دیپلم گرفته است و رتبه اش در کنکورهنر ۱۱ بوده است.

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

گالری تصاویر و عکس های جدید و دیدنی الناز شاکردوست ۹۵

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست 7 تیر سال 1363 در تهران به‌دنیا آمد.

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی، در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد. همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران دو آتشه پرسپولیس است. الناز مادر خود را بسیار دوست دارد.
عجيب‌ترين نكته در زندگي او دوست صميمي اوست. دوست صميمي او گوهر خير‌انديش است كه حداقل 30 سال از او بزرگ‌تر است.

به طور اتفاقي وارد سينما شد. به گفته كيومرث پور‌احمد وقتي دنبال يك بازيگر حدودا 20 ساله مي‌گشته كه الناز شاکردوست رو ديده و از بازي وي كه در آن موقع در تئاتر بازي مي كرده خوشش آمده و او را در فيلم «گل يخ» به عنوان بازيگر نقش اول بازي داده است. بازي‌هاي مختلف و نقش‌هاي مختلف كه از او ديديم او را يك بازيگر باهوش و با‌استعداد معرفي كرده است. بازي هاي متفاوت نظير يك دختر پول‌دار در «عروس فراري»، يك دختر شل و ول در «مجردها»(واقعا فوق العاده بود)، يك دختر نسل سومي در «چه كسي امير را كشت» (بازي او در اين فيلم عالي بود) و بازي بسيار زيباي او در فيلم «بي‌وفا» (به عنوان يك دختر پايين شهری كه عمرا هيچ بازيگري نمي‌تونست اين نقش را به اين خوبي بازي كند)، در اين سه سال و تا سن 22 سالگي بازي در 11 فيلم يك آمار فوق‌العاده براي يك بازيگر است.منتقدين بسياري از همان اول از بازي او تعريف كرده اند.

او در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا تا بحال کسی به تو گفته شبیه پسرها هستی؟ پاسخ داد بله. خیلی‌ها. اما من خودم را زنی کامل می‌بینم.

حتي هنرمنداني مانند مرحوم منوچهر نوذري از بازي الناز شاکردوست تعريف كرده‌اند.هم‌چنين مهدي فخيم‌زاده كارگردان خوب كشورمان عنوان كرده است، كه الناز شاكردوست به زودي بهترين بازيگر سينماي ايران خواهد شد.
منبع: ویکی‌پدیا و سینماسنتر
وبسوار

الناز شاکردوست





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: